1. Usługa wirtualne biuro.
Pod tą nazwą kryje się adres siedziby Twojej firmy/spółki. Różnica polega na tym, że nie ponosisz kosztów wynajęcia, wyposażenia i utrzymania lokalu. Wirtualne biuro zapewnia Ci adres, obsługę korespondencji, odbiór telefonów i wiadomości fax-owych. Nie musisz myśleć o sprawach biurowych, gdyż wszystko realizowane jest bez angażowania Twojego udziału.

2. Powiadamianie o nadesłanej do Ciebie korespondencji. Czy jest dodatkowo płatne?
Po odebraniu przez wirtualne biuro przesyłki zaadresowanej na Twoją firmę, otrzymasz e-mail z krótką wiadomością o charakterze przesyłki i nadawcy.

3. Czy można otrzymywać korespondencję drogą elektroniczną?
Tak. Wirtualne biuro umożliwia taką usługę we wszystkich pakietach. Do realizacji tej usługi wypełniasz oświadczenie, upoważniające nas do wykonania jej dla Ciebie. Możemy wtedy skanować twoją korespondencję i przesyłać na Twój adres e-mail. Bez upoważnienia nie otwieramy przesyłek.

4. Czy przesyłanie korespondencji na wskazany przeze mnie adres jest dodatkowo płatne?
Nie. W każdym pakiecie przesyłamy do Ciebie nadesłaną i nie odebraną korespondencję. W pakietach różna jest tylko częstotliwość przesyłania. W sytuacjach pilnych wysyłamy korespondencję na żądanie. Wtedy pobieramy 3zł+opłata za przesyłkę.