✉️ Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  📲 501 310 304

wirtualne biuro Warszawa Mokotów

Pakiet startowy jest najprostszym i najtańszym pakietem wirtualnego biura. Zawiera jedynie:

  • Adres do rejestracji firmy
  • Adres do korespondencji przychodzącej

 Przeznaczony jest tylko dla podmiotów z zawieszoną działalnością, a ponadto jest składnikiem wszystkich wyższych pakietów.

Wirtualne biuro - Rozpoczęcie

Do rozpoczęcia korzystania z usług wirtualnego biura potrzebna jest pisemna umowa najmu, którą można zawrzeć w biurze lub na odległość.

Stroną umowy może być dowolny podmiot gospodarczy zarejestrowany w KRS lub CEIDG oraz spółki w organizacji.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zawarciem umowy na usługi wirtualnego biura, albo tylko chcecie obejrzeć, jak by ona wyglądała w przypadku Waszej firmy, należy podać kilka informacji pozwalających na dotarcie do właściwych rejestrów. Na podstawie uzyskanych informacji zostanie utworzony projekt umowy z wykorzystaniem wcześniej posiadanych danych kontaktowych.

Firma zarejestrowana
Potrzebne dane:
  • przynajmniej jeden z numerów rejestrowych (KRS, NIP, REGON),
  • nazwa firmy do weryfikacji poprawności numeru.
Na podstawie danych z rejestru uzupełnionych o dane kontaktowe utworzona zostanie umowa, którą otrzymacie Państwo przez e-mail jako załącznik lub link do pliku PDF
Spółka w organizacji
Spółka w organizacji nie jest jeszcze zarejestrowana w KRS, ale może być stroną umów. Do sporządzenia umowy potrzebny jest
  • skan aktu założycielskiego spółki
  • uchwała powołująca pierwszy Zarząd spółki
Sporządzoną na podstawie tych danych umowę można przedstawić w KRS i/lub US
Przed założeniem firmy
Gdy firma jeszcze nie istnieje i planowana jest dopiero rejestracja należy skontaktować się z PU DOMBAR celem uzyskania pełnych danych i wskazówek do zawarcia umowy. Podejmowanie działań bez uzgodnienia (w szczególności rejestracja w CEIDG lub KRS za pomocą internetu) przyniesie:
  • nieprzewidziane problemy
  • dodatkowe koszty